Ett år med Pappa Älskar Film!

 
Det har nu gått ett år sedan jag välkomnade alla till bloggen, jävlar vad tiden går fort! Mycket har hänt under dom senaste tolv månaderna, bland annat har jag:
 
Recenserat 41 filmer (något andra filmbloggar klarar av inom loppet av ett par månader...), fått bevaka Norrköping Filmfestival Flimmer, sett John Carpenter, Ennio Morricone, Hans Zimmer och Goblin live, intervjuat Andrew Leavold, Robert Reneau, Josiah Howard, Sam Firstenberg och Luigi Cozzi. Jag har även besökt en Sci-fi mässa, rest till Amsterdam köpt en jävla massa film och skapat en Youtube-kanal. Men årets höjdpunkt är såklart att jag blivit pappa på nytt!
 
 
Jag hade gärna velat snitta en recension i veckan, gjort betydligt fler listor och skrivit om några fler av mina personliga favoriter. Förhoppningsvis kan jag bättra mig något på dom fronterna. Utöver det hoppas jag under Pappa Älskar Films andra år kunna bevaka Norrköping Filmfestival Flimmers 19:e upplaga, skriva om något event jag varit på samt fortsätta erbjuda intervjuer med folk i filmbranschen som en del av mina temaveckor.

Tack för att ni följt med på resan så här långt!
Amsterdam - Andrew Leavold - Ennio Morricone - Goblin - Hans Zimmer - John Carpenter - Josiah Howard - Luigi Cozzi - Norrköping Filmfestival Flimmer - Pappa Älskar Film - Robert Reneau - Sam Firstenberg
Movies - Noir

Grattis och tack för trevlig läsning, annorlunda filmer och inblickar i smalare genrer osv. Alltid uppskattat av en filmälskare, även om/speciellt som man själv inte känner till allt.

Själv har jag hållit på med Movies - Noir i nio år...

Svar: Tack och herrejävlar, 9 år. All eloge för din drive att recensera så länge!
Pappa Älskar Film

Sofia

Tack för ett stabilt och underhållande första år! Håller tummarna för en liknande fortsättning.

Svar: Tack och tack själv för intressanta kommentarer!
Pappa Älskar Film

filmitch

Grattis och tack för intressant läsning med ett och annat tips

Svar: Tack själv för att du tittar förbi!
Pappa Älskar Film

Micke

Grattis till första året!

Själv är man inne på nionde året.

Svar: Tack! Snart 10 år alltså, stort!
Pappa Älskar Film

Micke

Det blir 9 år i november.