White Man's Town... Black Man's Law!

 
Nu vet jag hur kvinnor som fött barn känner sig. Nyligen fick jag känna på den fysiska delen, men nu är även den mentala biten på plats. Att ge liv till något är verkligen en vacker grej. Tiden, mödan man lagt ner på att först skapa det och sedan vänta på att skapelsen ska anlända är värt det i slutändan. Vad fan är det jag pratar om? Jo, som jag tidigare nämnt så sådde jag ett frö i The Sprocket Vaults Kit Parker att det kanske vore på sin plats att uppgradera en av blaxploitationgenrens absolut bästa och underhållande filmer till Blu-ray. Och nu, efter åtta långa, smärtsamma, förväntansfulla månader är han här, min söta, vackra lilla älskling. Välkommen till Blu-ray, Boss Nigger.
 
 
Är han inte vacker? En Blu-ray och DVD-kombo, två i ett, svart och vitt, sida vid sida, hand i hand, we shall overcome. Extramaterialet som fanns med på den tidigare DVD-utgåvan finns med även denna gång och inkluderar bland annat en lång och bra intervju med filmens stjärna, Fred "The Hammer" Williamson.
 
 
Något annat jag tog upp med Kit, denna högst ärade man, var att fans skulle uppskatta, rentav älska, om man fick valet att ha originalpostern med originaltiteln som omslag, vilket kan göras möjligt med ett omvändbart omslag som man bara vänder ut och in på. Även här lyssnade han på mig och vi kan nu ha världens coolaste och snyggaste poster art som omslag, komplett med originaltitel och tagline.
 
 
Det känns som jag gjort allt det humanitära arbetet som kan krävas av en människa under en livstid nu. Kolla bara på ren extas personifierad när Markus från Filmfett, en av fyra vänner som ville vara med på beställningen, fick sitt ex:
 
 
Markus dog några minuter senare av vad läkarna kallade en överdos av awesome, det första i sitt slag men säkerligen inte det sista. Ni som vill skratta döden i ansiktet kan köpa ett eget exemplar på bland annat The Sprocket Vault, Amazon och DiabolikDVD.
 
Amazon - Boss Nigger - Diabolik - DiabolikDVD - Filmfett - Fred "The Hammer" Williamson - Kit Parker - The Sprocket Vault
Markus Från Filmfett

Im back bitch, I aint died