Toppen är nådd!

 
Att Vanity är en stor favorit är ingen hemlighet för den som läst bloggen ett tag. Ni kanske till och med minns hur exalterad jag blev över nyheterna att den här filmen skulle släppas på Blu-ray tidigare i år? Well, dagen är äntligen kommen och Never Too Young to Die är nu min i HD-kvalitet! Det är nästan så att man vill gråta av glädje, en mer ren och skär njutning går inte att uppnå som samlare än när man lagt till en helig graal i samlingen. Sett till filmköp har jag svårt att se något toppa detta i år, trots att det är åtta månader kvar av året.
 
Jag ska se filmen ikväll, inatt, imorgon bitti, vid lunch, sen tar jag en paus och ser på Action Jackson för att senare avrunda lördagen med att se den med kommentarspåret till. Vanity i HD, John Stamos innan Uncle Jesse-perioden och Gene Simmons som hermafrodit. Ni hade gjort likadant i min plats!
 
Nu ska jag ha Nasty Girl på repeat fram tills det är dags att ta bort plasten från den här skönheten och stoppa in skivan i spelaren.
 
Action Jackson - Gene Simmons - John Stamos - Nasty Girl - Vanity