Dom bits - i HD!

 
Igår släppte Shout! Factory det mest episka releaseschemat i bolagets historia. Hela 14 titlar meddelade dom sina följare skulle släppas under andrav halvåret, nämligen dessa:

Candyman
Stephen King's Sleepwalkers
Single White Female - SKA HA
Urban Legend - SKA HA
Urban Legends: Final Cut - SKA HA
Saturday the 14th
The Craft
Silent Night, Deadly Night, Part 2 - SKA HA
Dracula: Prince of Darkness - SKA HA
Screamers - SKA HA
Obsession
10 to Midnight - SKA HA
John Carpenter's Starman - SKA HA
 
Men det som gjorde mig klart gladast var att dom även släpper SAMTLIGA fyra Critters rullar! Jag har väntat på ett Blu-ray släpp till dessa i många år nu, dom fanns med på listan jag gjorde tidigare i år över de filmer jag allra helst vill ska få en release på formatet.
 
 
Titta så vackert! En box med individuella fodral till vardera film, med original poster och VHS art samt vändbara omslag. Dessutom lovar dom att det ska vara smockfullt med extramaterial, vilket är väldigt välkommet då det enda vi fått i extramaterial tidigare är ett alternate ending på sex minuter till första filmen, vilket enbart vissa utgåvor har som easter egg.
 
Releasedatumet är satt till den 27:e november. Blir det årets bästa släpp på Blu-ray? Jag tror så!
 
*Batteries Not Included - 10 to Midnight - Candyman - Critters - John Carpenter's Starman - Obsession - Saturday the 14th - Screamers - Shout! Factory - Silent Night, Deadly Night, Part 2 - Single White Female - Starman - Stephen King's Sleepwalkers - The Craft - Urban Legend - Urban Legends: Final Cut