Liftaren ÄNTLIGEN på Blu-ray!

 
Lagom till slutet av året avrundar Österrikiska bolaget Nameless ett fantastiskt år på Blu-ray med att vara först att släppa mästerverket Liftaren med Rutger Hauer på Blu-ray den 7:e december. Som ni kanske minns började jag året med ett inlägg där jag listade de 10 filmer jag allra helst ville se få ett släpp på Blu-ray i år, med Liftaren har hela FEM STYCKEN av mina drömreleaser infriats i år.
 
Tyvärr släpps den endast som Mediabook, en variant jag inte är ett fan av. Därför kommer jag invänta något annat bolag att släppa filmen, vilket lär ske ganska snart nu när Nameless tagit första steget. Nedan är de tre andra omslagen man kan välja mellan, samtliga är extremt limiterade.
 
 
 
Liftaren - Nameless - Rutger Hauer
Rob

Bättre sent än aldrig 😀

Svar: Verkligen, borde hänt för typ 10 år sedan
Pappa Älskar Film