Keep the change, ya...


Igår när jag och frugan hade julmys framför TV:n överraskade hon mig med några tidiga julklappar och gav mig tre paket att öppna. Jag hade vid något tillfälle nämnt att jag måste skaffa dom nyligen släppta Pop! Vinyls figurerna från Ensam Hemma, men hon hann före mig. Kevin McCallister och Harry fanns i vår lokala GameStop butik, men tyvärr inte den tredje och sista figuren i serien - den andra inbrottstjuven Marv, så den får jag beställa från GameStops onlinebutik istället för att få ett komplett set.
 
Eftersom det var ett tre för två-erbjudande slängde hon givetvis in en tredje figur, vilket blev min favorit bland superhjältar:
 
 
Jag har bestämt mig för att ersätta mina Clark Griswold och Cousin Eddie Pop! Vinyls som står i en av mina bokhyllor med denna Superman och John Wick. Alla Pop! Vinyls från julfilmskaraktärer ska jag istället ta fram som dekoration i filmrummet varje år i december när julpyntandet här hemma sätter igång för fullt.

Comin' for ya, Marv!
 
Clark Griswold - Cousin Eddie - Ensam Hemma - GameStop - John Wick - Kevin McCallister - Pop! - Pop! Vinyls - Superman
Jessica Högberg

Vilken gullig fru du har=)

Svar: Tack! Ja, hon är helt underbar.
Pappa Älskar Film

Anonym

Vilka 5 filmer är dina favoriter i år?
Mvh

Anonym

Vilka 5 filmer är dina favoriter i år?
Mvh

Svar: Bra fråga jag dessvärre inte har ett bra svar på. Har förmodligen inte ens sett fem filmer på bio i år, så det blir svårt att göra en lista. Det bästa jag sett är åtminstone Kong: Skull Island, utan att tveka. Finns en recension här på bloggen: http://pappaalskarfilm.blogg.se/2017/march/kong-skull-island-2017-2.html
Pappa Älskar Film

Micke

Jag har ingen tjej att köpa saker till, så då får man köpa saker till sig själv istället.

Svar: Inte helt fel det heller!
Pappa Älskar Film