Tävling: Vinn Dom Kallar Mig Minibond!

 
Idag anordnar jag en tävling i samband med Studio S Entertainment där två av mina läsare har chansen att vinna ett exemplar av deras utgåva till Dom Kallar Mig Minibond, som Studio S skänkt till tävlingen. Notera att bland extramaterialet finns filmen For Y'ur Height Only, som jag recenserade i måndags. För att få chansen att lägga vantarna på ett exemplar behöver ni bara göra en av följande tre saker:
 
1. Kommentera det här inlägget med erat namn (eller bloggnamn), glöm inte att inkludera mejladress
2. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla eller kommentera inlägget där jag utlyser den här tävlingen (ni som inte redan gillar själva Facebooksidan kan ju passa på att göra det också i samma veva, wink wink, nudge nudge)
3. Mejla mig på pappaalskarfilm(at)gmail.com med erat namn
 
Ni har fram till lördag kl. 23.59 att använda ett av ovan nämnda alternativ innan tävlingen avslutas. Vinnarna utses dagen därpå under temaveckans sista dag och jag tar därefter kontakt med de lyckliga två för att få adresserna att skicka exemplaren till.
 
Vad väntar ni på? Lycka till!
Dom Kallar MIg Minibond - For Y'ur Height Only - For Your Height Only - Studio S - Studio S Entertainment - The Search for Weng Weng
Robin

Yo! Låter sjukt spännande med denna dokumentären. Hoppas jag vinner!

Lars Jacobsson

Har du sett Weng-Weng western "Wild Wild Weng"? Den är rätt knäpp....

Svar: Jadå, det har jag. Knäpp är väl det mildaste man kan kalla den. Men underhållande, så jävla underhållande.
Pappa Älskar Film

Annika Nilsson

Jag är med! har gillat och kommenterat på Facebook, och ska maila!

Manda Nysson

Är med!

Kim Korths-Aspegren

Kim Korths-Aspegren
[email protected]