Vanitys svansång

 
Här har vi den, den allra sista filmen Vanity gjorde i sin skådespelarkarriär - Kiss of Death. En erotisk thriller inte en jävel hört talas om, finns det något annat land som skulle kunnat släppa den på DVD än Tyskland? Förmodligen inte, men tacka fan för detta land och deras tendenser att släppa obskyra filmer endast konstiga typer som mig skulle få för sig att köpa. Den finns till och med i en lite lyxigare så kallad hartbox-utgåva, som jag också ska skaffa så fort jag får syn på ett inplastat exemplar.
 
Nu är jag bara fyra filmer från att ha alla filmer hon gjorde i min samling. Vissa av de resterande finns tyvärr endast på VHS än så länge, någon finns till och med endast på amerikansk VHS, men det kommer inte stoppa mig. Äga dom alla SKA jag!
 
Kiss of Death - Tyskland - Vanity