Which trap? Witchtrap!

 
Jag hade en kompis för många år sen vars pappa ägde en videobutik. Det innebar tyvärr inte gratis godis, chips, läsk och valfri film att ta med hem när vi än kände för det, men vid fler än ett tillfälle fick man lov att köpa en hyrfilm för runt en femtiolapp, beroende på titeln. Ett omslag som snabbt fångade mitt intresse var VCM:s släpp av Witchtrap, som jag fick lov att köpa. Det var en stor hit hos den unga tonåringen och jag nötte skiten ur det bandet de kommande åren.
 
Jag äger filmen på nytt tack vare Vinegar Syndrome, som släppte den i en fin Blu-ray utgåva med nästan ett överflöd av extramaterial som ska bli kul att gå igenom. Det har gått många år sedan jag senast såg Witchtrap och förmodligen är den inte lika bra som jag vill minnas att den var, men underhållen hoppas jag ändå att jag blir.
Vinegar Syndrome - Witchtrap