Chevy Chase besvarar mina frågor under An Evening With Comedy Legend Chevy Chase

 
I januari var jag som bekant och såg eventet An Evening With Comedy Legend Chevy Chase i London. Som jag nämnde i recensionen av eventet så valdes tre frågor (egentligen fyra, men en hade behandlats tidigare under intervjudelen) som jag skickade in till anordnarna att besvaras av Chevy live på scen, frågorna läste värden Mike Read upp. Klippet gick och går fortfarande att se i min recension, men jag tycker att det även förtjänar ett eget inlägg här på bloggen under kategorin Youtube. Han är trots allt Chevy Chase - och det är inte vi.
 
 
Av någon anledning ändrade Mike Read på den första av mina frågor. Jag undrade inte vilka av Englands komiker som fått Chevy att skratta mest, utan vilka komiker överhuvudtaget som fått honom att skratta mest. Men, men, jag fick ett intressant svar ändå.
An Evening With Comedy Legend Chevy Chase - Chevy - Chevy Chase - London - Mike Read - Youtube