Will you be...

 
Idag fyllde jag en stor lucka i min slasher-samling genom att få hem den här godingen ovan. My Bloody Valentine släpptes av Lionsgate 2009 (för att casha in på remaken som hade premiär då) och har varit utgången länge nu. Det har gjort att den blivit en av de mest eftertraktade, för att inte tala om dyra, slashers på Blu-ray formatet bland samlare. Jag fick tag på ett ex som inte spräckte plånboken för mycket via Facebook.
 
Att jag äntligen lagt till den i min samling betyder förmodligen att Scream Factory om sisådär en vecka eller så går ut med nyheten att dom köpt rättigheterna för att släppa den igen i en fet utgåva. Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg, men fram till dess ska jag se till att njuta av vetskapen att jag nu äger den, äntligen.
Lionsgate - My Bloody Valentine - Scream Factory - Slasher