En kväll med Van Damme?

 
Så sent som igår skrev jag om möjligheten att få träffa både Shô Kosugi och Steven SeagalWeekend of Hell i Tyskland. För ett par timmar sedan gick Jean-Claude Van Damme ut med nyheten att han ska göra tre olika An Evening With-events i England likt dom jag varit på tidigare med Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger och Chevy Chase

Det här är nästan för mycket att ta in. Inom loppet av ett par veckor kommer jag kunna ha träffat Jean-Claude Van Damme, Steven Seagal och Shô Kosugi - GALET! För 150 pund får man en bra sittplats och ett foto tillsammans med musklerna från Bryssel och det lockar något otroligt.
 
Nu är ju absolut inget skrivet i sten, men just nu är det bara den här gif:en som kan förklara hur jag känner mig.
 
Arnold Schwarzenegger - Chevy Chase - Jean-Claude Van Damme - Sho Kosugi - Steven Seagal - Sylvester Stallone
Andreas

Oh my God... Jag fullkomligt älskar JCVD.. Detta måste jag ju kolla upp

Svar: Gör't! Man vet aldrig när eller om man får chansen igen.
Pappa Älskar Film

Andeas

så sant ...