Vanity Vanished & Vinnaren i tävlingen om Action Jackson

 
Tyvärr tar Vanitys temavecka slut idag, men som hon säger ovan kommer hon en dag tillbaka på ett eller annat sätt, var så säkra på det. Att spendera en hel veckas skrivande på denna underbara kvinna och hennes intressanta liv och karriär har varit jättekul. Det har fått mig att uppskatta henne ännu mer och jag hoppas att det varit intressant för er läsare att ta del av. Har jag bara fått en av er att vicka på höfterna till Nasty Girl, har jag bara fått en av er att upptäcka en eller fler av hennes underhållande filmer, har jag bara fått en av er att inse hur ren perfektion ser ut, har jag bara fått en av er att känna för denna talangfulla men stundtals komplicerade kvinna - då var det värt mödan.
 
Nu är det dags att presentera vinnaren i tävlingen där ett exemplar av Action Jackson på Blu-ray stod på spel. Den lyckliga personen vars namn på en lapp jag drog upp från min hatt av märket Mayser är...
 
- Denise, lite hjälp?
 
 
Grattis till dig, Calle! Jag vill tacka Kvarn Video så mycket för sponsringen av exemplaret till tävlingen. Som jag tidigare skrivit är det en av Sveriges absolut bästa filmbutiker, vare sig om man beställer online eller väljer att besöka deras fysiska butik, där personalen är både trevlig och filmkunnig. Ni som inte vann filmen kan bege er till hemsidan nu och köpa erat egna exemplar, om det tar slut är det bara att trycka "bevaka" så får ni ett mejl när den är åter i lager. Även 52 Pick-Up går att köpa på DVD från butiken.
 
Tack till alla er som varit med på den här resan. Det var allt från mig denna temavecka!
 
52 Pick-Up - Action Jackson - Denise Matthews - Kvarn Video - Vanity
Calle Frenn

Jag tackar och bockar! Ska bli riktigt kul att se den här klassikern igen !