En kväll med Chevy Chase!

 
Förra månaden gick Rocco Buonvino Productions ut med nyheten att dom lyckats boka Chevy Chase för ett engångsframträdande i London den 13:e januari nästa år. Vilken av mina öppningar som började läcka vätska av tanken att få se honom live tänker jag inte berätta, men självklart ska jag dit, allt annat vore skamligt. En mer närvarande komiker i min barndom vet jag inte om det fanns, samtliga Ett Päron Till Farsa-filmerna, Spioner Är Vi Allihopa, Caddyshack, Har Inte Vi Setts Förut?, Livet På Landet m.fl. rullade på friskt i VHS-spelaren hemma, filmer som håller jävligt bra än idag. Så, biljetter bokade! Så här kommer våran vy vara:
 
 
Upplägget är att han kommer bli intervjuad på scen där han går igenom sin karriär, berättar roliga historier etc. Sen är det ett Q&A med publiken, där man kan få ställa en fråga och få den besvarad av honom om man har tur. Rocco Buonvino Productions har haft liknande event förut som jag varit på, då har det varit med Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger på scen, två av de bästa och mest minnesvärda kvällarna i mitt liv. Jag hoppas även denna kväll med Chevy i sällskapet når samma höjder.
 
Eftersom jag har världens bästa och mest förstående fru har jag fått tillåtelse att spendera några extra dagar i London där jag och en vän ska turista lite (att jag fyller år därikring hjälpte säkert lite). Sen kommer jag nog tömma det mesta av lönekontot på film i butikskedjorna HMV & Fopp.
 
Smörgåsdansen på tre.
 
Ett...
 
Två...
 
Tre!
 
Arnold Schwarzenegger - Caddyshack - Chevy Chase - Ett Päron Till Farsa - Fopp - HMV - Har Inte Vi Setts Förut? - Livet På Landet - London - Rocco Buonvino Productions - Spioner Är Vi Allihopa - Sylvester Stallone
Movies - Noir

Trevligt, trevligt. Hoppas du/ni får en riktigt skön upplevelse. Och grattis i förskott ;)

Svar: Tack på båda punkter! :)
Pappa Älskar Film

Steffo

TUNGT!
Hur tungt som helst!! Jag lyfter på Bears-kepsen!!

Svar: Haha, tack. Ska bli jävligt kul!
Pappa Älskar Film

Steffo

TUNGT!!
Hur tungt som helst!!!
Jag lyfter på Bears-kepsen!