Ensamvargen med barn är här!

 
Postmannen kom äntligen med denna skatt från Criterion sent förra veckan - hela samlingen av Lone Wolf and Cub inklusive Shogun Assassin och fullsmockad med extramaterial! Som jag har längtat. Årets bästa Blu-ray släpp på långa vägar! Helvete vad många huvuden, armar och ben som kommer huggas av på min TV den närmaste veckan, följt av hundratals liter blod som sprutar åt alla möjliga håll.
 
En helt annan innebörd av ordet julmys.
Criterion - Lone Wolf and Cub - Shogun Assassin
Mikael

Åh jag har varit så sugen på den, men bestämt mig för att jag måste se klart Criterions toktjocka Zatoichibox först.

Vore kul att höra om boxen står upp mot förväntningarna...

Svar: Mitt filmtittande tenderar att vara humörsbaserat, därför tog det mig ett tag att se igenom Zatoichi-boxen eftersom jag blev sugen på att se annat emellanåt, men det är verkligen värt varenda minut man spenderat framför TV:n. Bland de bästa boxar som någonsin släppts!
Har redan sett de två första Lone Wolf and Cub och än så länge är jag extatisk.
Pappa Älskar Film