Hello och Hallo!

 
Som jag skrivit om tidigare på bloggen hade jag ett stort sug att både se Jean-Claude Van Damme på scen i London i oktober och bland annat Steven Seagal och Shô Kosugi på mässan Weekend of Hell i Dortmund några veckor senare. Nu är saken biff - jag åker på båda! En guldbiljett till Van Damme-eventet är bokad, vilket gav mig en bra sittplats OCH ett foto tillsammans med belgaren. Snart ska biljetterna till Weekend of Hell också fixas.
 
Det var ju inte länge sedan jag var i London, men den staden blir jag aldrig trött på så jag ser fram emot några roliga dagar där igen. Det blir mycket på en gång och lär kosta en hel del, men fan så jävla värt. Seagal! Van Damme! Kosugi! Tonåriga jags våta dröm. Äh, fuck that, vuxna jags våta dröm!
 
Jean-Claude Van Damme - London - Sho Kosugi - Steven Seagal - Weekend of Hell