Nya posters på väggen

 
Fick äntligen tummen ur förra månaden och bytte ut de posters jag hade i mina två ramar från IKEA av märket Ribba. Precis som senast föll valen på två grymt underhållande filmer:
 
 
 
Både Skjut För att Döda/Shoot to Kill och Blint Raseri/Blind Fury är svenska bio original, precis som jag vill ha det. Sjukt nöjd med denna uppsättning!
 
Blind Fury - Blint Raseri - IKEA - Poster - Posters - Ribba - Shoot to Kill - Skjut För att Döda
Anneth

Åh vad snygga! Kan inte ha varit helt lätta att få tag i. :) En skam att inte båda filmerna ingår i dvd-samlingen (än) hos mig.

Svar: Tack! Nej, jag var tvungen att dra i lite kontakter för att få tag i dom. Ja filmerna är ett måste i samlingen, tyvärr har båda utgått i Sverige och kan därför vara kluriga (och dyra) att få tag i.
Pappa Älskar Film