50% off Pop!

 
GameStop i stan har för tillfället 50% rea på samtliga Pop! Vinyls i butiken, ovan är de tre jag hittade den här gången. Priset för alla tre blev 152 kr, vilket är mycket överkomligt. Det blir ingen The Hateful Eight-samling, jag nöjer mig med Kurt Russells karaktär. Jag har ju sedan tidigare hans Jack Burton från Big Trouble in Little China, så det kändes inte mer än rätt att köpa en 30 år äldre Kurtan. E.T. får också klara sig utan Elliott, som jag inte har några planer på att köpa. Däremot kommer Dale Doback, den andra styvbrodern från Step Brothers inköpas inom kort för att komplettera den samlingen.
 
Rean kom mycket lägligt då jag för bara ett par dagar sedan fick hem tre stycken hyllplan från IKEA till mina Billy bokhyllor. Nu är jag på god väg att fylla toppen av min andra bokhylla med Pop! Vinyls.
 
Big Trouble in Little China - E.T. - GameStop - Kurt Russell - Pop! - Pop! Vinyls - Step Brothers - The Hateful Eight