I'm gonna need a bigger room...

 
För några veckor sedan när Funko visade upp vad de ska släppa för Pop! Vinyls i år under Toy Fair i New York insåg jag att jag tamejfan kommer behöva ett större rum snart. Här är dom som fångade mitt öga lite extra mycket:
 
FORREST GUMP!
 
 
BEVERLY HILLS COP!
 
 
CADDYSHACK!
 
 
GHOSTBUSTERS!
 
 
 
Och sist men inte minst... JAWS!
 
 
Fy fan vilket episkt jävla år det blir för Pop! Vinyls-samlingen. Jag ska mer eller mindre ha ALLA av figurerna ovan. Som sagt, I'm gonna need a bigger room...
Beverly Hills Cop - Caddyshack - Forrest Gump - Funko - Ghostbusters II - Jaws - Pop! - Pop! Vinyls - Toy Fair
Sofia

Caddyshack, alltså...? Kan du förklara grejen för mig med den filmen?

Svar: Haha. Vänta nu, är du seriös?! Rodney Dangerfield till att börja med, kan ju sätta punkt där med iofs. En av de roligaste ståuppkomikerna släpps loss och får göra sin grej. Sen Chevy Chase på det, fucking Chevy! Ted Knight är alldeles underbar också. Enda grejen jag inte fattat är varför Murrays prestation hyllas så mycket, tycker hans karaktär är överlägset minst rolig av de stora namnen, och då AVGUDAR jag Bill Murray och har gjort det långt innan han blev en "grej" efter Lost in Translation. Sen är ju gophern är söt som fan, var hans scener jag satt och väntade på som liten. MUSIKEN! Any Way You Want It med Journey, en av världens bästa låtar. Resten får jag kanske ta i en recension någon gång.
Pappa Älskar Film