Tävling! Vinn The Day Time Ended på DVD!

 
Jag har ett extra exemplar av sci-fi filmen The Day Time Ended på DVD som jag nu tänker ge en av mina läsare chansen att vinna. Allt du behöver göra för att vara med i tävlingen är följande:

1. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla eller dela inlägget där jag utlyser den här tävlingen. Gilla också själva Facebooksidan om du inte redan gör det för att inte missa framtida tävlingar och annat spännande på bloggen!
2. Lämna en kommentar antingen här på bloggen, på Facebookinlägget eller via mail (pappaalskarfilm(at)gmail.com) där ni skriver vilken eran favoritfilm i sci-fi genren är.
 
Ni har fram till måndag den 15/1 kl. 11:59 på er att vara med i tävlingen!
 
Lycka till!
Pappa Älskar Film - The Day Time Ended - Tävling
Kristina Norrman

Jag tänker vara tråkig och säga Star Wars, men det är ju bästa filmerna så!