Empire Pictures - The Movie!

 
Ghoulies, Cellar Dweller, Re-Animator, Rawhead Rex, From Beyond, Eliminators och Ghost Warrior är bara några av Charles Band-ledda Empire Pictures många B-filmsalster. Det är filmer man både hyrde och köpte som ung men även upptäckt på senare år. Om jag skulle säga att jag längtat efter Celluloid Wizards in the Video Wasteland: The Saga of Empire Pictures sedan jag såg trailern nedan förra året hade det varit milt sagt. Jag måste ha sett trailern ett tiotal gånger och kollat uppdateringar för projektet betydligt fler gånger än så, på hemsidan, deras Kickstarter och Facebook. Förhoppningsvis ler filmgudarna mot oss och gör så att filmen får en officiell release någon gång senare i år. 
 
Om ni inte redan gjort det, se trailern nedan. Inte kan jag vara ensam om att längta?
 

Cellar Dweller - Celluloid Wizards in the Video Wasteland: The Saga of Empire Pictures - Charles Band - Eliminators - Empire Pictures - From Beyond - Ghost Warrior - Ghoulies - Kickstarter - Rawhead Rex - Re-Animator