Mission: Accomplished

 
Bortsett från James Bond och några andra undantag har spionfilmer aldrig riktigt varit min grej. Det blir lätt tröttsamt med att det alltid ska utspela sig i Europa och att det inte finns någon man kan lita på eftersom dubbelagenter är så vanligt förekommande att dom kunde starta en egen fackförening. Ett av undantagen jag nämnde tidigare är Tom Cruise och hans Mission: Impossible franchise, som gått mot all logik genom att bli riktigt bra först efter den tredje filmen i serien.
 
När jag fick mitt recensionsexemplar av Mission: Impossible - Fallout insåg jag att jag bara har de tre första i serien - på DVD. Därför blev det ett köp av de andra fem i serien så att samlingen är komplett, för tillfället.
 
 
James Bond - Mission: Impossible - Mission: Impossible - Fallout - Tom Cruise