Cannon Pins

 
Min go-to butik att köpa t-shirts med filmtryck på de senaste åren, Rotten Cotton, har nu fått en systersajt - Rotten Pins. På nya sidan säljer dom pins med både äldre motiv som funnits på deras t-shirts, men även nya designer. Samtliga är limiterade till endast 100 stycken, så man får inte vänta för länge på att köpa dom man vill ha.

Jag började småsamla på enamel pins förra året, så att få flera av mina favorittryck på t-shirts i pinform är välkommet - även om kostnaden på 12 dollar styck gör att dom kostar nästan lika mycket som en av deras t-shirts brukade kosta (14.99 dollar). När butiken officiellt lanserades lade jag sajtens tjugonde beställning; tre pins med Cannon Films-tema!
 
 
 
 
 
Två av dessa, Revenge of the Ninja och Cannon Films loggan har jag även som t-shirt, Death Wish 3 har jag inte skaffat än, men kommer göra det tids nog. Det ska tillkomma nya designs på sajten varje månad, så det här kommer bli dyrt i längden. Men, vad fan blir inte det i den här hobbyn?
Cannon Films - Death Wish 3 - Revenge of the Ninja - Rotten Cotton - Rotten Pins