Nobody likes you, Booster

 
För många år sedan hyrde jag och en vän en varulvsrulle som ingen av oss hade hört talas om innan i en av stans många videobutiker (R.I.P.). Jag minns typ inget av den alla dessa år senare, förutom två detaljer:
 
1. Jag gillade den
2. Varulven påminde oss båda om Booster, karaktären från barnserien Turbo Man i Schwarzeneggers julfilm Klappjakten
 
Jag har länge velat se om den, som fan. Den kom till slut ut på DVD i Sverige, men jag dröjde, och dröjde, och dröjde och *vips* så var den utgången. Så jag väntade lite till och för två år sedan släpptes den på Blu-ray av Shout! Factory i USA. Först förra månaden fick den haka på min senaste beställning från Diabolik och nu är den här. Hälften man. Hälften varg. Total terror. Mina damer och herrar, jag ger er... Bad Moon!
 
 
Kommer jag fortfarande gilla den? Var den värd 200 spänn? Påminner varulven fortfarande om Booster? Det återstår att se, jag är bara glad att kunna lägga till den i samlingen 15 år senare.
Arnold Schwarzenegger - Bad Moon - Booster - Klappjakten - Shout! Factory