Dom sticks!

 
Tidigare på bloggen har jag beklagat lite över att det finns väldigt lite officiellt licenserad merchandise till en av mina favorit franchises, Critters. Objektet ovan är inte officiellt licenserad, men jag gjorde ett undantag den här gången eftersom innehållet är så jävla coolt att jag bara var tvungen. Limiterad till endast 100 exemplar och gjord av Alleycat Graphics får man med följande:
 
Fyra enamel pins bestående av två Krites (som går under namnet Crites eftersom, än en gång, det inte är officiellt licenserat merchandise) och prisjägarna Ug och Lee.
 
 
Fyra klistermärken med samma motiv.
 
 
Helt klart coolast av allt - en konsertbiljett till Johnny Steeles Power of the Night turné!
 
 
Till sist en dubbelsidig poster, varav ena sidan är en smårolig referens till Alien 3.
 
 
 
Jag beställde ett par Maniac Cop pins också samt ett par klistermärken med samma motiv på. Tyvärr var pinsen inte längre i lager så jag fick tillbaka pengarna för dom och så slängde dom på några extra klistermärken som plåster på såret. Det är sån sorts kundservice jag gillar!
 
 
För fler snygga pins, klistermärken och annat coolt till salu kan ni besöka Alleycat Graphics butik. Butiken är belägen i Storbrittanien, så frakten är låg och leveranstiden kort.
 
Critters - Krites - Maniac Cop