Fred "The Hammer" Williamson till Göteborg!

 
Som jag har väntat på det här.

Som. Jag. Har. Väntat. På. Det. Här.
 
SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ DET HÄR!
 
Efter flertalet både mejl och kommentarer på Facebooksidan till Sci-fi World har min önskan äntligen gått i uppfyllelse - Fred "The Hammer" Williamson kommer till Sverige, för första gången i mässans historia! Det meddelade Jesper Isberg (anordnaren) sent igår kväll, blott ett dygn efter att jag suttit och googlat "Fred Williamson convention" för att se om han var bokad på någon mässa i typ England eller Tyskland, som jag lätt åkt på i såna fall. Nu kommer han alltså hit, blott en buss/tågfärd bort!
 
The Hammer är med på min lista över skådisar jag allra helst vill träffa, vi snackar Topp 5, så jag är så sjukt jävla peppad på det här. Det blir minst ett par autografer, ett på mitt samlarkort jag har på honom när han spelade i NFL för Oakland Raiders och ett foto han har med sig själv vid bordet. Allra mest ser jag dock fram emot att skaka hand och få ett foto tillsammans med blaxploitationgenrens största och coolaste stjärna!
 
Tre veckor kvar till den 17:e februari och ungefär så här lär jag se ut varenda gång jag kommer på att det faktiskt inte är en dröm att jag ska träffa The Hammer.
 
Blaxploitation - Fred "The Hammer" Williamson - Fred Williamson - Jesper Isberg - NFL - Oakland Raiders - Sci-fi World