Vinnaren i tävlingen om Live and Let Die!

 
Så, hur många filmer är det egentligen som jag har i samlingen men inte sett? Rätta svaret är den smått sjuka siffran 272 stycken! Alltså över 10% av samlingen väntar fortfarande på att ses för första gången. Det mesta är film jag köpt på loppisar från tiden då man kunde komma hem med 20+ filmer var och varannan lördag på somrarna, som ofta förbises då jag prioriterar att se det nya jag köper när jag äntligen får tid över till att sätta mig i soffan och se en rulle.
 
Låt mig presentera bovarna i dramat:
 
 
Namn: Charles
Ålder: 3 år
Hobbys: Bilar, busa, vara trotsig och köra slut på pappa
 
 
Namn: James
Ålder: 7 månader
Hobbys: Bajsa, kissa, äta, sova, skrika, göra det svårt för pappa att titta på film om kvällarna
 
Tack till alla som var med och tävlade! Närmast var Annika Andersson med sin gissning på 322 stycken osedda filmer. Grattis till dig! Du kommer kunna njuta av Råger Mååååre i HD tidigt nästa vecka.
 
Nästa tävling på bloggen kommer redan onsdagen den 21:a februari, mitt under min temavecka som kickar igång ett par dagar innan. Yeah! Oh YEAH! Ses då, you dig?
Live and Let Die - Tävling