DOLPH!

 
Herre min skapare! Inte nog med att jag får träffa Richard "Shaft" RoundtreeWeekend of Hell-mässan i april, jag kommer även få träffa självaste Dolph Lundgren!
 
Dolph har jag varit ett stort fan av sedan tidigt 90-tal och hans filmer gick på loop hemma hos mig i många år, även dom dåliga, och hans "Spring era jävlar"-replik i Men of War citerades hela jävla tiden på skolgården, fan vad cool han/den var. Han har gjort många extremt underhållande filmer som jag fortfarande ser med jämna mellanrum, bland annat:

Rocky IV
Red Scorpion
The Punisher
Dark Angel
Showdown in Little Tokyo
Universal Soldier
Joshua Tree
Men of War
 
Det blir en autograf och ett foto med det bästa som någonsin hänt Sverige i filmväg. Fy fan, nu börjar nedräkningen på allvar!
Dark Angel - Dolph Lundgren - Joshua Tree - Men of War - Red Scorpion - Richard Roundtree - Rocky IV - Shaft - Showdown in Little Tokyo - The Punisher - Universal Soldier