Jason kommer till Göteborg

 
Innan jul blev det klart att CJ Graham kommer till Sci-fi mässan i Göteborg nu i februari. Det enda vettiga han har på meritlistan är att ha spelat min favoritslasher Jason Voorhees i Jason Lives: Friday the 13th Part VI, för min del räcker det gott och väl för att göra honom till en mycket intressant gäst. Även Robert "Freddy Krueger" Englund kommer, men honom har jag redan träffat, så det är mindre intressant.
 
Drömmen om att få träffa och ta en autograf av samtliga som spelat karaktären sprack när Steve Dash som spelade Jason i del två gick bort i december, men jag vill fortfarande träffa så många som möjligt går. Efter att jag träffade Kane Hodder på samma mässa för flera år sedan har CJ Graham dessutom varit högst uppe på listan, då den sjätte delen i serien är min favorit.
 
Should I stay or should I go?