Jean-Claude Van DAMN IT!

 
Jag har haft riktigt god tur tidigare när det varit mässor och events jag besökt och kan inte minnas någon gång en gäst jag planerat träffa ställt in. Men någon gång ska det väl hända och det har nu skett. Det blir inget möte med Jean-Claude Van Damme i London nu på torsdag, som jag hade biljett till. Han lade upp följande status på sin officiella Facebooksida:
 
 
Enligt lite info jag luskat fram ska det vara så att arrangörerna, Kong Events, gått i konkurs. Men det finns positiva nyheter ändå, så här mitt i min misär. Den första personen som kommenterade hans statusuppdatering är mannen bakom eventbolaget Olexy Productions, som anordnat de tidigare An Evening With...-eventen jag varit på med Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger och Chevy Chase. Han anordnade också ett sånt event för Van Damme för två år sedan, som min radar helt hade missat. Följande är vad han kommenterade:
 
 
Så, visserligen ingen Van Damme nu i oktober, men han KOMMER komma tillbaka och då SKA jag ha en bra plats i publiken och få ett foto tillsammans med honom, precis som det var tänkt den här gången - och därmed basta!
Arnold Schwarzenegger - Chevy Chase - Jean-Claude Van Damme - Olexy Productions - Sylvester Stallone - Van Damme