He's a maniac, maniac

 
Som jag skrev i inlägget om mitt nya Critters merch från Alleycat Graphics så hade jag även lite Maniac Cop pins med i beställningen som inte kom med för att dom var slut i lager, nya ska visst heller inte göras. Men kvinnan jag pratade med, Krisztina, sa att hon kanske hade några liggandes på kontoret någonstans och skulle leta efter dom åt mig. Jag sa att det vore snällt och att om hon dessutom lyckades hitta ett exemplar av den limiterade och nu utgångna Maniac Cop 3: Pin Badge of Silence boxen i retro VHS-förpackning så vore det ännu bättre.
 
Well, excuse me while I kiss the sky!
 
 
 
 
I boxen medföljer Matt Cordells ID-bricka, som tydligen togs efter att han blev mördad i fängelse, hur fan nu det går ihop, men... awesome!
 
 
Ett porträtt av Cordell man kan ha ståendes upp om man vill.
 
 
Ännu ett klistermärke, som jag med senaste paketet nu har hela sex stycken av.
 
 
Och till slut själva enamel pin badgen!
 
 
Hon hittade också en extra pin jag behövde till Markus från Filmfett, som även han är ett stort fan av franchisen. Jag fick hela köret för endast 20 pund, jävligt billigt med tanke på att när Maniac Cop-boxen såldes på hemsidan kostade bara den 30 pund, nu när den utgått går den dessutom på ännu mer om man lyckas hitta ett exemplar på eBay. Tack, Alleycat Graphics!
Alleycat Graphics - Critters - Filmfett - Maniac Cop - Maniac Cop 3: Badge of Silence - Maniac Cop 3: Pin Badge of Silence - Matt Cordell - eBay