Gribbit

 
I september 2016 blev jag helt till mig när Arrow kom ut med nyheten att dom skulle släppa Hell Comes to Frogtown på nytt. Tidigare hade dom släppt den i en utgåva limiterad till 1000 exemplar som var utgången sedan en tid tillbaka. Glädjen över det nya släppet avtog dock när jag senare fick veta att den skulle komma utan bookleten som ingick i originalutgåvan. Den blev då ointressant för mig eftersom bookleten är ett måste, jag köper aldrig en Arrow Blu-ray där bookleten inte längre ingår, jag ser det då som en okomplett utgåva och samlaren i mig tillåter inget sånt i bokhyllan.
 
Det positiva med nyreleasen var dock att värdet på den limiterade utgåvan sjönk ganska drastiskt. Från att ha kostat runt tusingen kom man ner till lite mer mänskliga priser, speciellt dom begagnade exemplaren. Tidigare i veckan var dagen äntligen kommen då jag fick chansen att buda på ett nytt och inplastat ex. Redo för årets största budkrig vann jag den tämligen lätt för den nätta summan 200 kr. Nu är den min, min, MIN!
 
 
 
Värt väntan!
Arrow - Booklet - Hell Comes to Frogtown
Sofia

Som vanligt imponeras jag av din hängivenhet. Vete tusan om jag skulle betala 200 pix för ett par ok grodmasker :)

https://bilderord.wordpress.com/2012/02/24/hell-comes-to-frogtown-1988/

Svar: Haha, jo jag minns att du ogillade filmen starkt när jag senast skrev om den :) Kom igen, hans kyskhetsbälte är ju urkul med!
Pappa Älskar Film

Sofia

Aha, jag hade redan avslöjat mig ;)