Som hittat!

 
Jag var på väg att slänga kartongen jag fick med min beställning från Full Moon Direct, men när jag skulle gräva fram kvittot i botten kände jag något helt annat - en DVD med filmen The Day Time Ended som dom skickat med utan extra kostnad! Hade inte hört talas om den tidigare, men det är visst en Sci-fi film från 1979 som är producerad av Charles Band, innan han skapade Empire Pictures och Full Moon Features. Gladast av allt blev jag dock när jag såg en av nunorna på framsidan av DVD:n, som tillhörde ingen mindre än Jim Davis. Nej, inte skaparen av Katten Gustaf, utan självaste Jock fucking Ewing! Honom kan jag se i allt, det är en bra skådis med skön röst.
 
Som tur är verkar dessutom filmen vara helt i min smak:
 
 
Tack, Full Moon Direct!
Charles Band - Empire Pictures - Full Moon Direct - Full Moon Features - Jim Davis - Katten Gustaf - The Day Time Ended