Tävling! Vinn Live and Let Die på Blu-ray!

 
När Melodifestivalen gick på TV i lördags hade frugan som vanligt bokat TV:n. För att bekämpa lusten att skjuta skallen av mig gick jag istället in till filmrummet för att ta reda på frågan som hemsökt mig länge nu: Hur många filmer har jag egentligen i samlingen som jag ännu inte sett? Jag kom fram till att jag äger 2 163 stycken filmer i skrivande stund, men hur många av dessa är fortfarande osedda? Det gav mig en idé till en tävling här på bloggen. Det ni kan vinna är James Bond/blaxploitation hybriden Live and Let Die på Blu-ray enligt bilden ovan och det ni behöver göra för att vara med i tävlingen är följande:
 
1. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla eller dela inlägget där jag utlyser den här tävlingen. Gilla också själva Facebooksidan om du inte redan gör det för att inte missa framtida tävlingar, recensioner, intervjuer och annat spännande
2. Gissa hur många filmer det är i min samling som jag inte sett genom att skriva din gissning i nämnda Facebookinlägget. Personen som kommer närmast det riktiga antalet osedda filmer med sin gissning vinner.
 
Ni har fram till fredag den 9/2 kl. 11:59 på er att vara med i tävlingen! Vinnaren utses senare under samma dag.
 
Lycka till!
Blaxploitation - James Bond - Live and Let Die - Melodifestivalen - Pappa Älskar Film - Tävling