Julmys & Tompan

 
Jag var på Dollarstore en sväng för att handla julpynt i veckan och passade då på att titta in till Media Markt, som ligger precis bredvid. Det är typ andra gången jag varit där på ett år nu, utbudet blir bara tunnare och tunnare så jag ser ingen större mening med att ta mig dit speciellt ofta längre. Undantag kan ske om det är någon alldeles speciell film jag vill ha på releasedatumet.
 
Lite överraskad blev jag över att ha hittat filmerna ovan, dessutom för endast 49 kronor styck. Daddy's Home 2 såg jag på bio förra året och är en ny favorit som kommer ses varje år. Sjukt rolig och julmysig med klockren casting av Mel Gibson och John Lithgow som Mark Wahlberg och Will Ferrells farsor. American Made köpte jag för att, well, Tom Cruise.
American Made - Daddy's Home 2 - Dollarstore - John Lithgow - Mark Wahlberg - Media Markt - Mel Gibson - Tom Cruise - Will Ferrell