Kulturloppis på lördag!

 
VideoWest Filmquiz anordnar i samband med Cnema en Kulturloppis mellan 11-17 nu på lördag i Norrköping under stadens årliga Kulturnatt. Som det står skrivet på eventet:

Kulturloppis i foajén och under tak på baksidan. Nytt för i år är att vi kommer att ha fler säljare, ni kommer att kunna fynda: film, böcker, vinylskivor, serieromaner från SBKH Förlag, filmmemorabilia, tv-spel/prylar från retrospel.se, POP!-figurer, filmposters och mycket mer.
 
Jag är en av säljarna och kommer ha med mig över hundra filmer, allt från DVD-filmer á 10 kr till import Blu-rays för lite större summor. Jag kommer även ha med mig några soundtracks, ett par Pop! figurer och annat kul filmrelaterat. Så kom gärna förbi för lite filmsnack och kanske fynda lite kvalitetsgrejer!

OBS: Varenda krona som jag tjänar går oavkortat till Pappa Älskar Films Filmrumsfond, så era pengar gör stor nytta.
Cnema - Kulturnatten - Pappa Älskar Film - VideoWest Filmquiz