Tävling! Vinn Electric Boogaloo och Kungarna av Hollywood!

 
Tävlingsdags! Studio S Entertainment har återigen sponsrat bloggen med priser till tävlingen jag anordnar i samband med temaveckan. Den här gången har dom bidragit med tre ex vardera av de två dokumentärer som gjorts om filmbolaget Cannon Films, där Sam Firstenberg gjorde sina bästa och mest kända filmer: Electric Boogaloo: The Wild, Untold Story of Cannon Films och The Go-Go Boys: The Inside Story of Cannon Films, eller Kungarna av Hollywood som den fått heta i Sverige. Tre lyckliga vinnare får ett ex av båda filmerna, allt ni behöver göra för att vara med och tävla är en av följande tre saker:
 
1. Kommentera det här inlägget med erat namn, glöm inte att inkludera mejladress
2. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla eller kommentera inlägget där jag utlyser den här tävlingen (ni som inte redan gillar själva Facebooksidan ska självklart passa på att göra det med!)
3. Mejla mig på pappaalskarfilm(at)gmail.com med erat namn
 
Ni har fram till söndag kl. 11:59 på er att vara med i tävlandet om dessa två mycket underhållande och informationsrika dokumentärer om kultfilmsbolaget Cannon Films.
 
Lycka till!
Cannon Films - Electric Boogaloo: The Wold, Untold Story of Cannon Films - Kungarna av Hollywood - Sam Firstenberg - Studio S Entertainment - The Go-Go Boys: The Inside Story of Cannon Films
Titti skarp

jag är med

Stefan

Riktigt häftigt :P

//Van Damme Fan AB

Robin

Breakin'

Annika Nilsson

WOW! Jag är med! Gillat och delat på Facebooksidan!