At long last...

 
Ni som följt bloggen ett tag kanske minns det hemska jag och min fru var med om förra året när vi var lediga, ordnat barnvakt och skulle se den mycket efterlängtade uppföljaren till Jack Reacher på bio när allt gick åt helvete på grund av ett tekniskt fel hos SF. Jag avslutade inlägget med att försäkra Jack om att vi förhoppningsvis skulle ses kort senare. Didn't happen. Jack Reacher: Never Go Back hamnade snabbt på SF:s shitlist där den bara visades en gång om dagen efter 21:00 och inte visades mycket längre efter det. Så, vi har fått vänta nästan exakt fyra månader till.
 
I måndags var äntligen dagen kommen när den släpptes på Blu-ray och ni kan ge er fan på att jag var där för att inhandla mitt exemplar. Det har varit fyra tuffa år, men nu kan vi äntligen njuta av Tom Cruise som Jack Reacher i ett nytt äventyr hemma i soffan.
Jack Reacher - Jack Reacher: Never Go Back - SF - Tom Cruise