Tävling! Vinn The Lou Ferrigno Collection på DVD!

 
Så var det dags för ännu en tävling i samband med temaveckan här på bloggen! Den här gången får en lycklig vinnare The Lou Ferrigno Collection på DVD, innehållandes inte mindre än TRE filmer: Hercules, The Adventures of Hercules II och Sinbad of the Seven Seas, samtliga självklart regisserade av Luigi Cozzi! Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är en av följande saker:
 
1. Kommentera det här inlägget med erat namn, glöm inte att inkludera mejladress
2. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla eller kommentera inlägget där jag utlyser den här tävlingen (ni som inte redan gillar själva Facebooksidan ska självklart passa på att göra det för att inte missa framtida tävlingar och annat spännande!)
3. Mejla mig på pappaalskarfilm(at)gmail.com med erat namn
 
Ni har fram till söndag kl. 11:59 på er att vara med i tävlingen om dessa extremt underhållande filmer!
 
Lycka till!
Hercules - Lou Ferrigno - Luigi Cozzi - Sinbad of the Seven Seas - Starcrash - The Adventures of Hercules II - The Lou Ferrigno Collection - Tävling
Jerker Nilsson

Hoppas vinna :)

Annika Nilsson

WOW! Hoppas!

B-M Ahlstein

Värdig vikarie för maken då jag blir gräsänka 17-24 juli. Nog för att grönt är skönt men den färgen slipper jag här :D

Linnéa Svensson

Hoppar på tur för Charlie och mig <3

Per Thor-Liljedahl

Supersugen

Sofia

Klart man vill vinna de här pärlorna

Amira Vajraca

Hoppas att just jag har turen :D

Annika Andersson

Jag är med! Håller tummarna!

Anna Nordin

Min mejladress är [email protected]

Marie Holmgren

Mailar alldeles strax :D

Armina Tanja Savanovic

Hoppas, hoppas, hoppas