Tävling! Vinn Action Jackson på Blu-ray!

 
I samband med Kvarnvideo anordnar jag idag en tävling där ni har chansen att vinna ett sprillans nytt exemplar av Action Jackson på Blu-ray, som dom sponrat tävlingen med. Det är busenkelt att delta i tävlingen, allt ni behöver göra är en av följande saker:
 
1. Kommentera det här inlägget med erat namn (eller bloggnamn), glöm inte att inkludera mejladress
2. Gå in på bloggens officiella Facebooksida och gilla, kommentera eller dela inlägget där jag utlyser den här tävlingen (ni som inte redan gillar själva Facebooksidan kan ju passa på att göra det i samma veva)
3. Mejla mig på pappaalskarfilm(at)gmail.com med erat namn
 
Ni har fram till söndag kl. 11:59 på er att vara med och tävla om detta mästerverk med Carl Weathers, Vanity, Craig T. Nelson och Sharon Stone i huvudrollerna. Vinnaren dras sedan och presenteras på eftermiddagen samma dag.
 
Lycka till!
Action Jackson - Carl Weathers - Craig T. Nelson - Kvarnvideo - Sharon Stone - Tävling - Vanity
Anonym

awsome.win.win.win!!
L.Gustafsson.

Jonathan Svensson

Satan så längesen det var jag såg den här, skulle sitta fint i samlingen nu.

Robin McFilmFett

Låter grymt häftigt!

Patrick Remes

Skulle gärna vilja se denna film

Calle F

Action Jackson på Blu! "How do you like your ribs?"

Calle F

Action Jackson på Blu! "How do you like your ribs?"

Annika Nilsson

Jag är med! Annika Nilsson