Alla filmköp görs av en anledning...

 
Vad är det? Varför kollar ni på mig sådär för? Det är inte jag som köpt den. Eller, det är jag som köpt den, men inte åt mig själv. Den är åt... en kompis. Just det, åt en kompis!
 
SLUTA DÖMA MIG!
Sofia

:D I min gröna ungdom jobbade jag i godisbutik -- alla vuxna som köpte mer än typ ett halvkilo hänvisade utan undantag till ett "barnkalas"... Så jag är bra på den granskande och dömande blicken ;)

Svar: Haha, jaså? Visste inte att det fanns ett stigma hos vuxna när det gäller lösgodis :)
Pappa Älskar Film

Micke

Det är lugnt, jag har också den filmen i samlingen.

Svar: BRODER!
Pappa Älskar Film

Steffo

Helt underbart att han heter Roy "Big Country" Nelson! :-)

Svar: Haha, ja det är nog en stor bjässe!
Pappa Älskar Film

Steffo

Helt underbart att han heter Roy "Big Country" Nelson! :-)