End of the line, honkies! Vinnarna i tävlingen om Coffy!

 
Det är tyvärr dags att säga adjö till stora afros, färgglada pimpar, knarklangare, storbröstade hämnare och badass dudes för den här gången. Jag hoppas alla fått ut något av temaveckan, vare sig det varit en ögonöppnare för några eller att den enbart varit underhållande att följa. Jag själv har tyckt det varit roligt att skriva om genren som hållit mitt intresse uppe ända sedan jag först såg Shaft för närmare 17-18 år sedan, blaxploitation är en genre som jag alltid kommer propagera för här på bloggen.
 
Njutafilms ska ha ett stort tack för de fem exemplaren av Coffy mina läsare fått tävla om. Ni som inte vinner men ändå vill se filmen kan köpa den på bland annat Discshop, CDON och Kvarn Video. Nu ska vinnarna utses och det gör jag med hjälp av ett par brothas och en sistah.
 
Fred, Jim, Pam, Rudy, Richard - break it down to 'em!
 
 
 
 
 
 
Grattis till alla vinnare, era exemplar kommer skickas snabbare än "Hammer" tänder en av sina cigarrer. På kärt återseende!
 
Blaxploitation - Coffy - Njuta Films - Shaft
Sofia

Jag känner inte att jag haft så mycket att tillföra i kommentarsfälten men har ändå läst inläggen med stor behållning. Som vanligt, bör tilläggas :)

Svar: Tack! Alltid kul att läsa dina kommentarer, som dessutom alltid uppskattas :)
Pappa Älskar Film