I tomtens säck...

 
Ja, vad lämnade tomten för presenter under granen efter att han ätit upp sin gröt och pepparkakan Charlie gjorde iordning åt honom kvällen innan Julafton? James, som snart blir sex månader gammal fick mycket som lyser vid knapptryck och lite saker att tugga på för tänderna som är på väg att visa sig. Charlie fick bilar, bilar, merchandise från filmserien Bilar, lite mer bilar och sen bilar. Mamma fick Grey's Anatomy, Glee och andra, enligt pappa, tråkiga TV-serier.
 
Men, vad fick pappa då? Oftast görs en fet beställning på Discshop av frugan när det är dags att julhandla, men i år prövade vi något nytt. Hon fick välja filmer ur min önskelista på mitt Amazon UK konto, som skickades tillsammans med lite annan film jag hade i varukorgen. Filmerna hon valde:
 
 
Bird On a Wire: En något bortglömd film med stenhårda Mel Gibson och den alltid underhållande Goldie Hawn.
National Lampoon's Animal House: Confession time. Jag har aldrig sett den här filmen: Skämshatt på, men inte länge till!
 
 
Legacy of Rage: Brandon Lees första film där han har huvudrollen, ska bli kul att se igen då jag inte sett den sedan tiden jag hade den på VHS.
Dead Men Don't Wear Plaid: Steve Martin var populär hemma hos oss när jag var liten, men den här såg jag nog bara en gång och fattade ingenting. Det hade nog att göra med att jag då inte sett en enda noir, som den här filmen är en parodi på. Nu när jag sett min beskärda del är förväntningarna skyhöga!
 
 
Ip Man 1 & 2: Cine Asias fina utgåvor av Donnie Yens paradroll som Ip Man. Nu fattas bara del tre.
 
 
I Still Know What You Did Last Summer: Nu är den samlingen komplett. Det finns ingen trea.
 
Det var filmerna jag fick det här året. God fortsättning på er!
 
Animal House - Bilar - Bird on a Wire - Brandon Lee - Dead Men Don't Wear Plaid - Donnie Yen - Glee - God Fortsättning - Grey's Anatomy - I Still Know What You Did Last Summer - Ip Man - Ip Man 2 - Julafton - Legacy of Rage - National Lampoon's Animal House - Noir - Steve Martin