Tävling! Vad blir nästa temavecka?

 
69 är siffran många blir glada av att höra, medan andra får nackspärr bara av blotta tanken. 69 är också den magiska siffran på det antal frågor jag ställde till huvudpersonen i mitt nästa tema - och fick svar på. Modern av alla intervjuer kommer slå ner så hårt att den svenska bloggvärlden kommer behöva borsta av jordrester från den symboliska kroppen länge efter att den är publicerad.
 
Vem är då offret för min nästa intervju, som tog på sig denna monsteruppgift? Det tänker jag inte säga, än. Temat presenteras först nästa söndag, men för att göra det lite roligare anordnar jag en tävling där ni får gissa vem huvudpersonen är. Ni ska få tre ledtrådar, med lite grymma Columbo-skills ska det gå att få fram ett namn med hjälp av dom:
 
Israel
Ninja
Elektricitet
 
Om någon gissar rätt vinner denne en film som temats huvudperson varit involverad i. Vilken det är kan jag såklart inte meddela just nu, men det är bra grejer, jag lovar! Om fler skulle gissa rätt sker en dragning. Ni har fram till lördag den 6:e maj kl. 23:59  på er att gissa och ni kan göra det genom att antingen:
 
1. Lämna en kommentar på det här blogginlägget, glöm inte att inkludera namn och mejladress
2. Gilla och kommentera inlägget där tävlingen utlyses på Facebooksidan. Gillar ni inte redan sidan får ni gärna göra det, kommer som vanligt även en tävling under själva temaveckan med fina priser
3. Mejla gissningen till pappaalskarfilm(at)gmail.com
 
Lycka till!
 
Micke

Yoram Globus?

Gunilla.M.B

Jean Claude Van Damm

josefine

Isaac Florentine?