The End - Vinnarna i tävlingen om Dom Kallar Mig Minibond

 
Idag tar det Wengiga slut när vi nått temaveckans sista dag. Det är således dags att presentera vinnarna av tävlingen, som avslutades igår. Dragningen gick till som så att de tävlandes namn skrevs ner på lappar och lades i en burk, min son drog sedan de två vinnande namnen som får hem ett ex vardera av Dom Kallar Mig Minibond/The Search for Weng Weng.
 
 
De två lyckliga vinnarna är...
 
 
Stort grattis till er båda! Tack till Studio S Entertainment som sponsrade tävlingen med dessa två exemplar. Ni som inte vann kan fortfarande köpa filmen med blott några knapptryck hos bland annat Discshop, Ginza och Kvarn Video.
 
Med vinnarna presenterade är nu bloggens allra första temavecka slut. Tack så mycket till alla er som var med och tävlade och som följt bloggen under den gångna veckan, som varit den mest besökta i bloggens korta historia. Jag hoppas att jag hjälpt några av er finna vägen till Weng Weng och därmed gjort era liv lite bättre, eller åtminstone lite roligare. För mer Weng Weng-relaterat kan ni besöka hemsidan som Andrew Leavold skapat i hans ära. Där kan ni läsa mer om filippinernas stolthet och de filmer han gjort, se bilder och köpa diverse Weng Weng memorabilia.
 
Weng Weng forever!
 
Andrew Leavold - Discshop - Dom Kallar MIg Minibond - Ginza - Kvarnvideo - Studio S - Studio S Entertainment - The Search for Weng Weng - Weng Weng
Sofia

Hmmm, måste erkänna att jag inte hann med att läsa så mycket under själva veckan men dina inlägg har icke desto mindre varit underhållande sas i efterhand. Ser med spänning fram emot nästa tema :)

Svar: Synd att tiden rann iväg under veckan, men kul att du nu läst ikapp! Ska redan börja fundera på nästa temavecka...
Pappa Älskar Film