Norrköping Filmfestival Flimmer - Avslutande Ord

 
Idag avslutas den 18:e upplagan av Norrköping Filmfestival Flimmer och den långa väntan till nästa års filmfestival börjar redan imorgon.
 
Jag såg tyvärr inte lika många filmer som jag hade velat det här året, vilket till största del beror på att jag jobbat kväll hälften av festivalens 10 dagar. Det blev totalt sex filmer och lika många recensioner, för någon som tidigare endast recenserat en film i veckan var det lite av en utmaning för mig, en lärorik sådan.
 
Jag vill återigen rikta ett stort tack till Flimmer för att jag fick vara en del av detta års upplaga. Om det blir ett liknande samarbete nästa år ska jag försöka se till att endast jobba dagtid under festivalen, så att jag kan se betydligt fler filmer.
 
Med det sagt tackar jag för mig!
 
Flimmer - Flimmer Filmfestival - Norrköping Filmfestival Flimmer