Jason Voorhees - The Candy Keeper!

 
Ni vet den där känslan när man står och pysslar med sin filmsamling och plötsligt får ett sötsug, men inte har något i närheten? Här har ni min lösning!
 
Jag hade en stor mängd karaktärer att välja mellan: Freddy Krueger, Beetlejuice, Yoda, Darth Vader, en Stormtrooper, Batman, Jokern, Superman och några andra, men Jason var den mest tilltalande eftersom han är en av mina favoritkaraktär/ikoner i filmvärlden. Typiskt nog var Jason den enda av tidigare nämnda som var utgången - överallt i Sverige. Så jag fick vända mig till Amazon och tyskarna för att få hem den lilla rackaren. Han står i ena hörnet av rummet där det fanns ett tomt utrymme som inte gjorde någon glad - ännu ett problem löst.
 
Ha i åtanke att man måste välja godiset med omsorg. Man kan absolut inte ha några lösa chokladbitar eller skumgodis i skålen, eftersom händerna då kan bli kladdiga etc om man tar några och stoppar dom i munnen för att sedan fortsätta pilla på sina filmer. Därför blir det endast godisar som är inslagna enligt bilden. Just nu är det Werther's Original som är mitt filmpillarsnack of choice.
 
 
 Kanske läge att skaffa en minikyl också?
Batman - Beetlejuice - Darth Vader - Freddy Krueger - Jason Voorhees - Jokern - Stormtrooper - Superman - Yoda
Sofia

Men då gäller det att man är själv så prasslet av inslaget godis inte stör andra :)

Fiffi

Superfin!!